مامانا لیپوزوفر مولتی خوشمزه تره یا مولتی آویفر؟

۳ پاسخ

تو شهر شما لیپوزوفر مولتی هست؟

من آهن لیپوزوفر میدم شکلاتیه خوش طعمه، حالا مولتی آویفرم گرفتم با طعمه موزه اونم خوشمزست هر دوتارو میخوره

من مولتی آویفر میدم خوش طعمه مزه بستنی وانیلی میده لیپوزفر مولتی ندادم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝🌛 مامان مهوا🌝🌛 ۱ سالگی
مامان دلین مامان دلین ۱ سالگی
مامان نادیا و یاسین مامان نادیا و یاسین ۱ سالگی
مامان آترینا مامان آترینا ۱۶ ماهگی