۳ پاسخ

حتما بخاطر دندونه

ب دست خودت بیشتر اعتماد کن تا دماسنج
من بارها تب سنج تب نشون نداده ولی وقتی استا دادم قشنگ پایین اومدن دمای بدنشو حس کردم

شاید دندونه

سوال های مرتبط