۷ پاسخ

خوبه عزیزم

دختر من وزن تولد ۳۵۰۰
قد تولد ۴۸ .
چکاب یکسالگی:
وزن ۸۸۰۰
قد ۷۲
دکترم بردم گفت دوتاشم کمه
شربت داده برا قد میدم بهش . اشتها آورم داد به جای اینکه بیشتر غذا بخوره بیشتر آویزون سینم شد و شیر زیاد میخوره
شیر پاستوریزه نمیخوره شیر محلی نمیخوره سعی کردم شیر خشک بدم چند تا امتحان کردم نخورد الان دارم متنوع براش غذا درست میکنم بلکه اوکی بشع اونم به زور میخوره .
البته بگم قدش ژنتیک چون من ۱۵۵باباش ۱۷۰ کلا دوطرف تو این حدودا

وزنش خوبه عزیزم ولی اگ میخای وزنش بیشتر بشه پدیاشور رو امتحان کن
من ب بچم دادم چون شیر خودمو میخوره نخورد با سرنگ میریختم دهنش روزی یه وعده میدادم ۲۰۰ تا اضافه کرد تقریبا

خیلیم عالی

خوبه نسبت به وزن تولدش

من ۱۴۰۰دنیا اومد چیزی ندادم به نظرم‌یا تغذیه ی سالم وزن بگیرن و‌رشد کنن بهتره تا مکمل

دختر منم کوچولوعه والا ماشالله وزن بچه شما ک خوبه دختر من ۷ونیمه قدشم ۷۲.. دیگ میگن شیر انچنان تاثیری نداره فقط غذا بایدبخورن

سوال های مرتبط