۳ پاسخ

من به دخترم دادم بهش نساخت بدنش حساسیت داد دیگه نگرفتم

اگ اصلش گیر بیاری سیسمونی فروشا دارن ک 4 تومن اینطوراس
عالیهههه خیلی برا قد وزن خوبه سریع جبران میشه دکترا اگ خیلی کمبود باشه تجویز میکنن ولی شنیدم مامانای اینجا میگفتن خیلی سنگینه باید اخر شبا بخورن در طول روز بدی اشتها کم میشه

مکمله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی