۹ پاسخ

هرجور که خوابید 😅 گاهی با شیر خوردن گاهی تو ماشین گاهی رو پا گاهی خودش میخوابه گاهی هم رو پا

وای چقدر نازه نی نی

دختر اولم‌ چون به قنداق و ننو عادت کرده بود دهنم سرویس بود هر جا میرفتم، دختر دوممو به هر مدلی دارم عادت میدم 😅

ای خدا گودووو 🥴🥴

بنام خدا ننو

شبا خابیده شیر میخوره تو بغلم میخابه روزا رو پام میزارم

من تو بغل

ای جانم خدا حفظش کنه بیشتر پیر من شیر میخوره تو خواب میمکه مبخوابه اگه بد خواب بشه تو گهواره با صدای سشوار

من رو پا

سوال های مرتبط