۴ پاسخ

حتما حتما شیب دار بخوابونش

پسر منم همینه ولی دکتر گفت رفلاکس نیس، اگه بچه خوب وزن بگیره یعنی رفلاکس نیس مشکل از نحوه شیردهیه، نباید دم و دقیقه شیر داد مثلا هر ۳ ساعت شیر بدیم،برا شیر دادن هم بیدارشون نکنیم

پسرمنم همینه اروغشو میگیرم بعد شیردهی یک ربع هم عمود نگهش میدارم
زیر سرشم شیب داره
دکترم دارو بهش فاموتیدین داده هر۱۲ساعت میدم بهتره ولی بازم کم خواب هی شیر میاد تو دهنش 😑

آره بچه من همینه خواب درست حسابی نداره

سوال های مرتبط