۱۱ پاسخ

اتم میخواس بزنه همون اول میزد اینهمه هم دردسر نمیکشید این فکرای بیخود چیزی جز اضطراب نداره

فقط اون‌کسافطایی ک پیام میدن ایران اینترنشنال آمار میدن ک کجاهارو بزنن ماکه با اینا هم وطنیم کاش اتم بزنه هممون نابودشیم راحت شیم ازاین همه کسافط

این هربار یچیزی میگه بابا باور نکن

شاید ترا مپ کوتاه بیاد
ولی ایران نه😅 خیلی سرتغ هستن😐

ما امیدمون خداس نه این

خودش نابوده سگ کثیف بردباکشورمون اخرش انشالله

داره نظامی و غیر نظامی زیر ساخت و همه رو میزنه باز کلی وطن فروش پیام میدن آخه چرااااااا

ایران کوتاه بیاد؟ حالتون خوبه؟
به قول یه بزرگی این هایی که الان می‌بینیم هزینه های مقاومته...اگه تسلیم بشیم هزینه اش صدبرابر سنگین تره

ترو خدا خبر ها رو برامون بزار
منه بدبخت از همه جا بیخبرم مردم از ترس
درخواست بده عزیزم

اتفاقی نمی افته بابا...

یعنی قراره چی بشه

سوال های مرتبط