نی نی های شما هم با چشم باز میخوابن؟!!😐

۹ پاسخ

اره حتی بعضی وقتا خابه اما چشماشومیچرخونه وانگار دور واطرافشو نگاه میکنه

به قول مادرشوهرم مثل آهو میخوابه یا شکاری
مراقبه توی خواب شکار نشه

آره پسر من بعضی اوقات نصف چشمش بسته است

نمیدونم طبیعیه و خوب میشه بعدا یانه 😬

آره بهش میگن خواب فعال

اره نصف چشمش بازه

اکثر اوقات بله چشم باز میخوابه

گاهی اوقات اره😅🩷
خواب خرگوشی میکنه🐰🥲

یه ذره خیلی کم بازه منم انگشت میزنم رو چشماش که ببنده و عادت نکنه

سوال های مرتبط

مامان سوگند وسوگل مامان سوگند وسوگل ۱۶ ماهگی
مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان پارلا مامان پارلا ۷ ماهگی