اره حتی بعضی وقتا خابه اما چشماشومیچرخونه وانگار دور واطرافشو نگاه میکنه
به قول مادرشوهرم مثل آهو میخوابه یا شکاری
مراقبه توی خواب شکار نشه
آره پسر من بعضی اوقات نصف چشمش بسته است
نمیدونم طبیعیه و خوب میشه بعدا یانه 😬
آره بهش میگن خواب فعال
اره نصف چشمش بازه
اکثر اوقات بله چشم باز میخوابه
گاهی اوقات اره😅🩷
خواب خرگوشی میکنه🐰🥲
یه ذره خیلی کم بازه منم انگشت میزنم رو چشماش که ببنده و عادت نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.