۴ پاسخ

فکنم منیزیم من امروز قرص اسکی وومن گرفتم همه ویتامینا رو داره ینی دکتر واسم نوشت

وقتی که انرژی افتاده کافی میکس یا قهوه یا چایی زعفرون با گلاب بخور

منیزیم بخور شبی یکی

عزیزم منم همینطور بخاطر خستگی تو طول روز ....بچه کل انرژی آدم میگیره منم دوتا دارم واقعا خسته میشم 🥲

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی