۴ پاسخ

اگه واقعا هیچی هیچی نمیخوره باید ببری سرم بزنن

سیب زمینی سرخ کن معمولا همه بچه ها دوس دارن، روغنشو با دستمال بگیر بذا برای گلوش بد نباشه بهش بده

بهش میوه بده تو بد ترین شرایط اشتها برای میوه خوردن دارن

ببین چی بیشتر دوس داره همونو با بازی شوخی بده بخوره

سوال های مرتبط