۷ پاسخ

دخترم همینجوری شده امروز فهمیدم گلودرده سرماخورده نمیتونه بخوره

دخترمن اونطوریه دو سه روزه راسیپ خریدم باور کن میخوره ینی از عصبانیت دیونه میشدم یکم خواب اوره بعد از صبحانه بده روزی سه سی سی

شربت مولتی ویتامین کیندر یروویتال رو امتحان کن

من پسرم غذا نخوره خیلی عصبی میشم😑😑😑

به نظرم اول یک آزمایش چکاب بده ببین مشکلی نداره بعد با نظر پزشک متخصص براش اشتهاش آور شروع کن ،دندوناش ۲۰ تا کامل در اومده؟

به زور نده سرگمش کن باچیزی بده

شربت اشتهارو که نمیشه سر خود به بچه داد
ولی ببرش پیش متخصص گوارش اطفال اگر اصفهانی دکتر احمد حیدری بادی بهش یه سری مولتی ویتامین و دارو اشتها میده
من ۳ ماه پسرم زیر نظرش نتیجه کرفتم

فروگلبین

سوال های مرتبط