من تا آخر اردیبهشت میدم بهش
همون مرداد از شیر میگیرمش
من یه ماه شده گرفتم
من یه ماه شده گرفتم
من دخترم خرداد ۲ سالش میشه ولی چون شیر خشک میدم ۳ ماه تابستونم میدم پاییز میگیرم
من از امروز صبح شروع کردم
من گرفتم
من ۱۶ ماهگی از شیر گرفتم
دختر من مرداد ماهیه دارم میگیرم از شیر دو روزه شروع کردم فعلا ک اذیت نکرده هروقت گفتع ممه هواسشو ی جوری پرت کردم🥲
نیمه اردیبهشت شروع میکنم 🫠🫠🫠
من ۳روز خواستم از شیشه بگیرم گفتم شیشه خراب شده تو لیوان دادم دیگه نمیخوره کلا میگه شیر تو لیوان درست میکنم میگه نمیخام کلا یادش میره
دختره من تیر ماهیه انشالله از ماه بعد شروع میکنم
من میخوام تا موقع تولدش که مرداده از شیر بگیرم، ولی مامانم میگه هنوز زوده بزار بخوره، ولی خب دهنم سرویس شده یکسره آویزون منه😭😭
دو روز بعد تولدش
چند هفته قبل تولدش ان شاء الله
من تا آخر اردیبهشت که تولد ۲سالگیشه میدم
شیرخشک میخوره
ماریا من سرویس شدم ،انقد بداخلاقه و مدام درحال گریه ست که گوه خور شدم😜
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.