بنظرتون برم سونو ساک بارداری دیده میشه ؟

۵ پاسخ

اگه با کوچک ترین چیز استرس میگیری
صبر کنی 8هفته بری خیلی بهتره
(می‌دونی چرا؟؟؟
چون اگه بری چون هفتت هنوز کمه شاید دکتر بگه ساک بارداری و کیسه زرده هست ولی جنین هنوز مشخص نیست اونوقت هی استرس میگیری هی خودخوری میکنی وای چرا اینجوری شد وای چرا دکتر اینو گفت
منظورم میفهمیی؟؟)
چون همه ساک بارداری کامله همراه با کیسه زرده هم قلب نی نی قشنگمون تشکیل شدهههه😍😍😍😍

هنوز زوده نرو

خارج از رحم گویا درد و لکه بینی جزو علائمش هست

من سر بارداری اولم هم ۴ هفته مشخص بود هم ۵ هفته
اما الان سر دومی ۶ هفته همچنان چیزی معلوم نیست
به نظرم صبر کنید تا ۷ الی ۸ هفته بهتر باشه
واقعاً در کنار هزینه‌اش استرس‌زا هست

بزار ۷ هفته بشی بعد برو

سوال های مرتبط

مامان بنده خدا🌱 مامان بنده خدا🌱 هفته نوزدهم بارداری