۳ پاسخ

دقیقا وقتی شیش ماهش میشه و وقت واکسن شیش ماهش میشه دیگه

وقتی شش ماه تمام شد کم کم باید بره شماره دو
از روزس یه وعده شروع کنید و هرروز یه وعده بیشتر از دیروزش شیرخشک شماره دو بدین به نینی تا کلا همه وعده ها بشه شماره دو

وقتی وارد ۶ماه شد بهش شیرخشک ۲ بده آره ۲۵ فروردین شیرخشک ۲ براش بخر

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی