بهش نمیسازه شیرخشکش
رفلاکس داره
ببر دکتر شیرشو عض کنه
اگ شیرت خوبه اصلا نیاز نیست شیرخشک بدی
عزیزم حتما زیاد بهش شیر میدی و میل به مکیدنش رو با گشنگی اشتباه میگیری مقدار شیر کم کن پستونک بده بعد شیردهی یک ربع عمودی نگهش دار حتی اگر زودتر آروغ زد
احتمالا رفلاکس داره
نزار زیاد شیر بخوره
بهش شیر بده کم و با فاصله ی کوتاه
حتما هم عارقشو بگیر
۶۰ تا زیاده .۱۵ روزه هست بچت همون ۳۰ تا کافیه
بعداز شیر خوردن بالا میاره پنیری ماننده؟؟
زیاد شیر نمیخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.