گه میخورن مذاکره کنن
جنگ جنگ تا پایان پیروزی
این همه خون نریختیم و مذاکره و آتش بس کنیم که دوباره شدید تر حمله کنن
یعنی مذاکره به هیج جا نمیرسه همیشه وسط مذاکره میزنن
بیست ساله دارن مذاکره میکنن🫠
سه ساعت دیگه مهلت دارن زردک بد ک وو. نننن سوزونده
میگن مذاکره دوباره وسط مذاکره باز شروع میکنن دیگه آدم از یه سوراخ که صدبار گزیده نمیشه با چی و کی مذاکره کنن شما شخص سالم میبینی با یه ادم روانی که نمیشه مذاکره کرد وقتی قدرت تصمیمش دست اسرائیله اونم محالفه دیگه چه مذاکره ای
الان شورای امنیت ملی جلسه گذاشته بر تنگه هرمز
دفعه های قبلی چیشد؟ اینم مث همونه
تهران مذاکره رو رد کرده اما ت ر گفته تا ساعت هشت شب منتظر جوابم
هیچ
خبر ندارم
مگه مذاکره کردن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.