خانوما کسی هست کیست سینه داشته باشه؟؟ خطرناکه؟

۲ پاسخ

من داشتم فیبروم ادنوم بود جراحی کردم

من مجرد بودم داشتم دوتا توی سینه سمت راستم
باید معاینه بشی و سونو بری تا ببینی خطرناکه یانه
برای من چربی بود سرپایی برداشتم

سوال های مرتبط

مامان علی و مصطفی و؟ مامان علی و مصطفی و؟ ۱۳ ماهگی