چیزی نیست که رو پریودی اثر داشته باشه
کیست نابوتین چیه ؟؟
ببین فک نکنم چیز مهمی باشه چون من وقتی سونوی واژینال رفتم. دیدم توش نوشته که دارم ولی ضخامتش اونقد نیست. وقتیم دکتر رفتم. اصلا هیچی نگفت بعدش باردار هم شدم. ولی اونموقه سرچ کردم گفته بود اگر مهم باشه با لیزر اینا میسوزن فکر کنم. من ک پیگیر نشدم
چی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.