۷ پاسخ

دکتر گنجایش رو تعریفشو شنیدن ولی عابدی اصلا نرو بی خیالی یا شایدم بی سواد باعث شد بچم 8 روز عید بیمارستان بستری بشه
خودم دکتر شاه کرمی میبرم خیلی خوبه دکتری که تو بیمارستان اومد بالا سر بچم و بعد ترخیص دیگه پیشش بردم کلا کمک کرد مشکل بچم کنترل بشه

واي عابدي نرووووو
اصلا راضي تبودم خ زود ميخاد ويزيت كنه و رد كنه
فقططط دكتر ابراهيم زاده با حوووصله ج ميده و ويزيت ميكنه واقعا عاليه

خدایی دکتر عابدی اینقدر هم ک میگین بد نیست
من دوقلوهام از روزی ک ب دنیا اومدن تاالان زیرنظرایشون هستن
چکاپ دقیق و سواد بالاشون عالیه

دکتر گنجی خیلی خوبن خیلی
ولی یه چیزی ک من دوست ندارم هرچی بهش میگیییی میگه طبیعیه
هیچیش نی
اشکال نداره اپم حس دیوونه بودن و حساس بودن بهش دست میده😂

هیچکدوم

دکتر گنجی خیلی عالیع

عابدی رو‌نمیشناسم ولی گنجی رو یه ویزیت بردم دکتر خوبیه و‌مطب تمیزی داره وای خیلی تند حرف میزنه خیلیییی

سوال های مرتبط

مامان سهند و الوند مامان سهند و الوند ۱۵ ماهگی