خانما شما از چند هفتگی شلوار بارداری پوشیدید؟

۱۱ پاسخ

والا من که هرروز لاغرتر میشم شلوار قبلیامم گشاد شدن🥴

از وقتی حس کردم حتی شلوارای کشی هم کششون فشار میاره و جا میندازه…تقریبا از عید / ولی واقعااا چیز خوبیه حتی برای بعد زایمان هم راحته تا چند وقت که شکم داری میتونی بپوشی

منکه همچنان نخریدم، اونقدرا شکم ندارم، فقط دکمه های شلوارم رو باز میزارم که فشار نیاد به جنین

۲۰ هفته

از 12 هفته چون نمیتونم زیب شلوارم رو بکشم بالا

من از ۱۲ هفتگی پوشیدم شکمم درد میگرفت راحت شدم ،اگه شلوارهای دیگه اذیتت میکنه برو بخر خیلی راحته

من یدونه گرفتم ولی تنگش کردم جون شلوار دکمه ای شکمم رو اذیت میکرد فشار میورد قرمز میشد

من خریدم پوشیدم چون واقعا زیردلم درد میگرفت با شلوارهای معمولی

18 دیگه حس خفگی داشتم به بقیه شلوارها

من تازه گرفتم دگ واقعا ب شکم فشار میومد 🫠

۱۸هفتگی

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان پسریم🩵 مامان پسریم🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی