۸ پاسخ

من که شلوار بگ کش دار می‌پوشم

من مانتو های بلند میپوشم زیرش حالا یه شلوار راحتی

من کلا پیراهنای بلند میپوشم باشلوارک‌گیاهی از زیرش

تصویر

از هفته 15 به بعد که حس کردم کش شلوار اذیتم میکنه...

من دوتا خریدم و اصلا نپوشیدم

من اوایل بارداری دوتا شلوار خریدم ولی هنوز نپوشیدم 😂

من که نخریدم شلوار ساپورتی که خودش ازاده .شلوار گشادم خودش ازاده

نخریدم اصلا
پیراهن میپوشم

سوال های مرتبط

مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری