مامانا از چند هفتگی سیسمونی خریدین؟

۱۴ پاسخ

من ان شاالله اسباب کشی کردیم خونه جدید میخرم ...خیلی وسایلا واسه بچه قبلی دارم..فقط وسابل شخصی میخوام

از وقتی فهمیدم باردارم🤣بعد شنیدن صدای قلبش دیگ بعد انتی همشو فقط سرویس چوبش مونده

من داشتم میخریدم که فعلا حوصلم نمیکشه دیگه🫠

همشو نگه ندار
از الان تیکه تیکه بخر

تامیتونی برو من خیلی اذیت شدم

از وقتی جنسبت نمیدونستم تا الان همینجوری دارم میخرم. تیکه های بزرگشو یهو با ی پول خوب میرم میگیرم. ولی هرسری میرم بیرون چند دست وسابل میگیرم همیشه

من ۳۲

من از ۷ماهگی میخرم

بابام ۵ هفته بودم رفت همه لباس نوزادی سفید کرمی خرید

جنسیت ک معلوم بشه خو دیگه باید کم کم شروع کنی بخری

من هفته پیش همه رو گرفتم . جنسیت ک مشخص شد تا سبکی برو بخر

از ۲۰ شروع کردیم

۱۳هفتگی😍

من پستونک و شیشه شیر و جوراب و یه پاپوش خریدم دیروز براش 🥺 تصمیم دارم هرماه چند تیکه بخرم

سوال های مرتبط

مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته چهلم بارداری
مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی