سلام بچه ها شما از چند هفتگی سیسمونی خریدین

۱۰ پاسخ

بعد از آنومالی

منم بچه دومه زیاد وسیله نمیخام کم کم میخرم

من هفته ۱۸ جنسیتو فهمیدم تخت و کمد خریدم فعلا دیگه بجز دو سه تا لباس چیز دیگه نخریدم

من دو روزه شروع کردم به خریدن

من چون بچه سومه و فقط لباس و حوله لازم داره.
از بعد آنومالی براش چند دست لباس و سرهمی خریدم.
بقیه اش هم خورد خورد تا زایمانم میخرم

من ۷ ماهگی تازه میخوام شروع کنم

من از همون اول خریدم…

نمیدونم منم هنوز نگرفتم

من از ۲۶ هفته. شروع کردم. چون استراحت مطلق بودم. کلا اینترنتی. خرید. کردم. 😍

میگن زود بخری خوب نیست بزار 7 ماه

سوال های مرتبط

مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی
مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری