خانوما کسی مشکل کوچیک بودن ساک حاملگی رو داشته؟

۴ پاسخ

منم دیروز رفتم سونو گفت ساک نسبت به جنین کوچیکه قلبم داشت شما رفتین سونو تکرار کنین؟

سلام خانوما من روبیکا گروه دارم برای باردارا و اقدامیا اگه خواستین بگین عضو کنم😍

حتما بهم خبر بده چی شده عزیزم

آره الان خونریزی دارم قلب تشکیل نشد

سوال های مرتبط