دخترم خیلی بالا میاره یعنی رفلاکس داره😶🥲🥲🥲

۸ پاسخ

رفلاکس با استفراغ فرق داره

شیر زیاد میدی دفعه هاتی که میدی رو زیاد کن ولی کم کم‌بعده مثلا اگه شیر خشک میدی ۶۰ تا یه جا دوا ۳۰ تا بده دکترم گفت اینجوری بده بلندش کن ۳۰ تا رو خورد بعد که چند دقیقه اینجوری بود ۳۰ تای بعدی رو بده

پسر منم همش شیر بالا میاره

اگه پرتابی باشه و انگاری گاهی داره ادامس میجوعه اره

شیر خودتو میخوره؟

متاسفانه اره بچه منم همینجور بود الان که ۶ماهش شده هنوزم داره ولی کمترشده

خیلی بالا میاره؟ پرتابی؟

خدانکنه خیلی بده

سوال های مرتبط