واکسن ۶ سالگی درد و تب داره؟

۴ پاسخ

نه زیاد سخت نیست فقط درد داره

بستگی برا پسرمن نداشت.دیروز زدم

امروزبرا دخترم زدم کلا بی حال هست بهش شربت استامینوفن میدم عصری یکم تب داشت دستشم نمیشه زد میگه درد دارم خدا کنه زودتر بگذره

نه یکم دست درد

سوال های مرتبط