۷ پاسخ

من امروز بردم زدم

منم دوشنبه هفته پیش زدم .تب فقط تا۳۷بود و سه روز هم دست درد داشت

من دیروز زدم بخاطر جنگ ترسیدم کمیاب بشه زدم راحت شدم

برا پسرم زدم سبک بود فقط یکم دست درد داشت

من هفته پیش یکشنبه اش زدم
فقط یکم دست درد داشت تا سه روز

منکه برای پسرم دی ماه تولدش بودزدم بدن پسرم خیلی واکنش نشون داد.ب شدت دستش ورم کردوقرمزشد.خودشم تب کرد.دستشم تا۳روزتکون نمی‌داد.والاپسرم استخون دردم گرفت

به من بهداشت گفت برج۲بیا بزن

سوال های مرتبط