پسر منم خیلی دستاش رو میخوره اب دهانشم خیلی میریزه یعنی رفلاکس داره تا حالا توی این سه ماه هم در حد سه بار اونم خیلی کم بالا اورده
قدیمیا میگن سرش موقع خواب خراب گذاشته باشه آب دهنش میریزه،نمیدونم چقدر حقیقت داره.
ولی میکن پشت گردنش و کتفش رو با وازلین یا روغن ماساژ بدین خوب میشه.
شما امتحان کن ببین خوب میشه یا نه
وای منم همین مشکل و دارم روزی ده بار لباس عوض میکنم
واسه منم همینه عزیزم
من خوندم که غدد بزاقیش تشکیل شده ولی بلد نیست اب دهنشو قورت بده بخاطر این اب دهنش
رفلاکس عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.