بچم 3ماهشه خیلی آبریزش دهان داره از چیه

۶ پاسخ

پسر منم خیلی دستاش رو میخوره اب دهانشم خیلی میریزه یعنی رفلاکس داره تا حالا توی این سه ماه هم در حد سه بار اونم خیلی کم بالا اورده

قدیمیا میگن سرش موقع خواب خراب گذاشته باشه آب دهنش میریزه،نمیدونم چقدر حقیقت داره.
ولی میکن پشت گردنش و کتفش رو با وازلین یا روغن ماساژ بدین خوب میشه.
شما امتحان کن ببین خوب میشه یا نه

وای منم همین مشکل و دارم روزی ده بار لباس عوض میکنم

واسه منم همینه عزیزم

من خوندم که غدد بزاقیش تشکیل شده ولی بلد نیست اب دهنشو قورت بده بخاطر این اب دهنش

رفلاکس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی