خانما علت آبریزش دهان نوزاد چیه ؟

۴ پاسخ

تکامل دستگاه گوارش

شاید رفلاکس چون دختر من دائم تف در میاره رفلاکس داره

رفلاکس.

دستش میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان آوین💞 مامان آوین💞 ۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی
مامان طلایی مامان طلایی ۶ ماهگی