علت ریزش آب دهان نوزاد سه ماهه؟

۵ پاسخ

پسر منم داره

طبیعیه از سه ماه شروع وتا۱۱ماهگی هستش

اون داره لثه سفت میکنه عزیزم طبیعیهههه

فک کنم طبیعی باشه چون بچه منم بعضی موقعه داره

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
بابای نیاراد بابای نیاراد ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۹ ماهگی