۷ پاسخ

اگه فقط آب دهنه هیچ علامت دیگه نداره طبیعی هست

دوتا دخترای من اینجورین هر دوهم رفلاکس دارن
نمیدونم بخاطر رفلاکسه یا لثه

طبیعیه

پسر منم همین جوره
بع خاطر رفلاکس

بزاق دهنشون زیاد شده کاملا طبیعیه

رفلاکس داره دختر منم همینه

نمی‌دونم والا پسر منم همینه

سوال های مرتبط

مامان آوین💞 مامان آوین💞 ۶ ماهگی
مامان طلایی مامان طلایی ۶ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۹ ماهگی
مامان ریحانه کوچولو مامان ریحانه کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی