سلام
بخاطر رفلاکسشه
بچه هایی که رفلاکس دارن مدام از دهنشون کف خارج میشه
عه برعکس منم امروز پیگیرش بودم تو گوگل سرچ کردم یکیش برای رفلاکس بود
رفلاکس🤌
منم دخترم تفاش حالت کف هست ولی چون علائم دیگه ای نداشت دکتر گفت طبیعیه و رفلاکس نیست یعنی در حد فیزیواوژیک و طبیعیه
علت کف کردن .یکی به خاطر دل درد یا رفلاکس.یکی به خاطر اینه اولی صدا از خودش در بیاره .درحال تلاش کردن بگه قِقِقِقِ.یا بُوووِ.....یکی ام برا دندونه .که هنوز فسقلی زوده برا دندون.
پسر منم رفلاکس داره جدیدا تف میکنه منم فکر میکردم نکنه دندون دربیاره
بچه منم تف میده یعنی رفلاکس داره
اصن بالا نمیاره که رفلاکس باشه؟
پسر منم اینطوریه همش لبلسش خیسه
البته بیشتر وقتا که من کنارش نیستم
انگگتر داره غر غر میکنه که برم پیشش🤣🤣البته تف زیلد داره
احتمالا واسه دندونه
نه عزیزم بخاطر لثه هاشم میشه باشه اگه تو سنی هست که دیگه کم کم میخاد دندوناش بیرون بیاد اینجوری میکنه چون میخاره لثه هاش
دلدرد یا رفلاکس
رفلاکس پنهان
من دخترم رفلاکس داره همش تف میده بیرون
بچه منم همینه مدام پیرهنش خیسه
عزیزم اگه منظورت تُف دختر منم همیشه تف شو در میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.