۳ پاسخ

اول پایین‌ و روشن کن که پفش نخوابه بعد که قشنگ خودشو گرفت بالا یه ده دقیقه خوبه ،درجه اکثراً 170 میزارم من

عاشق هشتک هاتونم 🤣🤣

وسط بزار
بالا هم اشکالی نداره
المنت هم فقط پایین روشن کن

سوال های مرتبط