۸ پاسخ

من خواهرم سر شد هم پمپ داشت هم شیاف خودشون میزدن واسش

نیازی نیست ب نظرم بیمارستان ب اندازه کافی مسکن شیاف میده کنترل میشه

من پمپ درد گرفتم بنظرم شیاف خیلی بهتر بود

من پمپ درد گذاشتم خیلی کمکم بود شیافم برام میزاشتن وقتی درد داشتم

من موقع جراحی برام گذاشتن .موقع زایمان تموم شده بود نداشتن بزارن زیاد فرقی نداشت برام

عالیه پمپ

من همیشه خوبی شنیدم قطعا میگیرم

من با شیاف کل دردم می‌رفت
البته دو تا میزاشتم

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۹ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری