۱۶ پاسخ

من گرفتم خوب بود

برای من خوب بود دردمم اگر زیاد میشد میگفتم شیافم بزارن دیگه چیزی نمی فهمیدم

خود بچه های اتاق عمل ب من گفتن زیاد تاثیر نداره خودمون هم مسکن میزنیم‌هم شیاف میدیم

من سر پسر اولم داشتم
سر این زایمان دکترم قبول نکرد
خدایش با شیافت عالی بود درد قابل کنترل بود بجاش شیرم زودتر اومد

من از دکترم پرسیدم گفت توی اتاق عمل به دکتر بیهوشی بگو برات میذاره، اونجا گفتم گفتن باشه توی ریکاوری میذاریم توی ریکاوری گفتم گفتن بری بخش میذاریم رفتم بخش گفتن بجاش برات امپول میزنیم😑التماسشون کردم ولی نذاشتن امپول هم کلا یدونه زدن شیاف دوتا دادن، در هرصورت تجربه سزارینم افتضاح بود هیچ مسکنی روم جواب نداد پمپ درد هم که هرچقدر التماس کردم نذاشتن برام خلاصه پنج شیش ساعت اول بعد زایمانم بدترین درد عمرمو تجربه کردم😔

من سزارین بودم نگرفتم
یه مورفین زدن برام بقیه رو هم شیاف گذاشتم

والت من برا دخترم استفاده کردم و عالی بود
هر موقع درد داشتم یه شات فشار میدادم قشنگ حس میکردم دردم کم شده
مگه میشه بی تاثیر باشه

اگه بیمارستان خوب باشه
با شیاف خوبه

من زایمان اولم بد بود برا دومی می خواستم بگیرم دکتر گفت نیاز نیست
نگرفتم ولی بیمارستان جای خوب رفتم خدایی رسیدگی خوب بود شیاف میزدن دردش کمتر بود

خواهرم بگیر بگیر بگیر
من تجربه ی خوبی داشتم و بدون مشکل بودم
ولی شب اول واقعا با شیاف خالی جواب نمیده
از درد و استرس و ترس بدن به لرزه میفته بدون پمپ درد، شیاف واسه روز دوم و سوم جوابه

من میگیرم

واسه همه ام خیلی خوب بود

من داشتم خیلی خوب بود هیچ دردی نداشتم حتی ماساژ شکمم رو هم نفهمیدم

به نطر من بگیر بدن با بدن فرق داره من که میگیزم

من سز بودم نگرفتم
کارت با شیاف راه میوفته

ببین یا باید پمپ درد باشه یا اگ نباشه میان شیاف میزنن من نداشتم شیاف میزدم واس دردم

دوستم گرف خیلی خوب بود براش

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری