پمپ درد چیه یکی بهم بگه

۵ پاسخ

تریاک😂 مورفین😂شیشه

پمپ درد هم واسه چندساعته،من سر زایمان اولم نداشتم مسکن بهم تزریق می کردن توی سرم،میگن بهتره سعی کنی استفاده نکنی!

مورفینه واسه کنترل درد حین وبعدش استفاده میشه

مسکن که باتوجه به نوع عمل میزان درد وزنتون و نیازتون متخصص بیهوشی براتون ترکیب میکنه

مسکن های بعد عمل مواد مخدره همش

سوال های مرتبط

مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان فِنقلی🩷🧸 مامان فِنقلی🩷🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان گلاریس مامان گلاریس ۱۰ ماهگی
مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی
مامان دلوان مامان دلوان ۳ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۱۱ ماهگی