عاقا یکی بهم بگه علایم زایمان چیه 😕

۲ پاسخ

دردهای ریتمیک فک کنم از مهمترین علامتاش هست

درد پریود هست،پاره شدن کیسه آب هست

سوال های مرتبط

مامان فِنقلی🩷🧸 مامان فِنقلی🩷🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوقم مامان فندوقم ۱ ماهگی
مامان عماد کوچولو🫀 مامان عماد کوچولو🫀 ۱۲ ماهگی
مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان غزل مامان غزل ۱ ماهگی
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱۳ ماهگی