خانما کسی میتونه سونو منو تفسیر کنه!؟🥲

تصویر
۱ پاسخ

همه چی خوبه
فقط فک کنم فوکوس اکوژن در قلب جنین مشاهده شده
که خطرناک نیس فک کنم خودش رفع میشه
فقط احتمالا بفرسته اکو قلب بدی
بازم من نمیدونم زیاد اطلاعی ندارم درموردش عزیزم نگران نشی شاید اشتباه میکنم به دکترت نشون بده حتما فداتشم😘❤️

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ترمه مامان ترمه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین🎀 مامان سلین🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کارن🩵✨️ مامان کارن🩵✨️ هفته بیستم بارداری
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان .... مامان .... هفته سی‌ام بارداری