۳ پاسخ

من واسه پسرم استفاده میکنم
ولی سایز ۵ که گرفتم احساس میکنم خوب نیست زود بو میگیره یک بار دیش میکنه

قیمتش چنده

من یه بار گرفتم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱۱ ماهگی