خانما کیا با وزن بالای بچه طبیعی زایمان کردید،؟؟؟

۶ پاسخ

من دوتا زایمان داشتم یکی با۳۱۰۰یکیم ۲۴۰۰

من ۴ کیلو دخترمو به دنیا اوردم

مامان من ابجیم ۴و خورده ای بود طبیعی زایمان کرد

من تا ۴ و ۲۰۰ زایمان کردم

مثلا چند کیلو؟😆

دختر خاله شوهرم پسرش 5 کیلو بود طبیعی زایمان کرد

سوال های مرتبط