من حیلی میخواستم طبیعی با اپیدروال زایمان کنم هنوزم تصمیم ۱۰۰ نگرفتم دلی در کل به نظرم طبیعی باید خیلی قوی باشی
اپیدورال چیه؟
من اوپیدورال نگرفتم چون دیسک داشتم گفتم توی کمرم نمیخوام بزنید به جاش گاز بی دردی بود یعنی برای من عالی بود بعدش هیچی نفهمیدم از دردهای شدیدی که داشتم
وای یه راهی بگید من دوست ندارم سز بشم
بعضیا به اپیدورال حساسیت میدن بدتر 🫠
من سر لیا اپیدورال انجام دادم اصلا راضی نبودم 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.