۵ پاسخ

منم اگه پا رو دمم بزارن گاز میگیرم چه برسه اون لفلک

اره گاز میگیره

بله ولی اصلا درد ندارع از نوک زدن مرغ هم کمتره درد گاز گرفتنش

بله
من داشتم
هم چنگ میگیره هم گاز
البته دستی بشه ؛ گاز که میگیره اروم تره
کلا باید بهش احترام بزاری 😂😂
وقتایی که دوست نداره بهش نزدیک بشی گازت میگیره

اره ولی بیشتر مواقع غریبه رو گاز میگیره

سوال های مرتبط

مامان ابالفضل مامان ابالفضل ۲ سالگی