۷ پاسخ

هیچ خبری نیست نترس

من از صبح دارم کار میکنم جاروبرقی کشیدم لباسامونو شستم حموم کردیم ی سری لباس جمع کردم برای خودم و بچم و شوهرم هرچیزی که به زهنم رسیده انجام دادم

هیچی چون معلوم نیست چند روزه
آب و گاز و چقدر میشه ذخیره کرد
یا برق و چیکار کنیم
موادغذایی خدارو شکر. هست هنوز

هیچی….اخه هرچقدرم تهیه کنیم تهی یه روز دورو اخرش یه هفته بعدی تموم میشه که

اب پیکنیک چراغ قوه کنسرو

هیچ کار نکردم

هیچی بخدا اخه یکی دو روز نیس ک

سوال های مرتبط