۲ پاسخ

از اول امسال تعرفه ها همه بالا رفته. من ۱۴۰۰ دادم قبل سال. باتوجه به ویزیتها که حدود دو برابر شده احتمالا سونو هم همینطوره

سنو داپلر منظورتونه

سوال های مرتبط