اینم سری دوم😍 شمام لباسا نینی هارو با دست شستین؟؟؟

تصویر
۱۸ پاسخ

من قصد ندارم بشورم

منم نمیشورم

من ک نمیشورم

من چون کلی لباس برا نی نی ام از دبی هدیه فرستادن و با لنج‌ برام ارسال شده بود همه رو شستم
خودم سختم بود با دست بشورم ناچارا با لباسشویی و تحت نظارت دقیق خودم با مایع و خوشبو کننده خارجی شستمشون🙂

منم نمیشورم شاید لباس بیمارستانشو اتو کنم فقط

من هنوز نشستم 🥹❤️

آره شستم اتوکردم

من چون بچه دوممه لباسای نو ک خریدم با دست میشورم اونایی که مال دختر اولمه میندازم لباسشویی با مایع مخصوصش

من مینی واش خریدم با اون شستم

من یک بار شستم رخت پهن کن نداشتم مجبور شدم پهن کردم رو پتو تمیز تمیز بعد بچه خواهر شوهرم امد پرو پرو لباسارو ریخت اونور جا برای خودش پهن کرد خوابید حالا مجبورم دوباره بشورم

نه با لباسشویی میشورم
تایم کم دمای کم مایع مخصوص

ای جانم اره عزیزم ایشالله قسمت همه

با مینی واشش میشورم براش ایشالا😍

من با ماشین اونم لباسای خونگی بیرونیارو نشستن

آره ان شاءالله به سلامتی بغل بگیریش

اره عزیزم منم با دست شستم
حس تمیزی به آدم دست میده🥲😂

بسلامتی مبارک باشه عزیزم

با دست میشورم انشالله

سوال های مرتبط