من قرص میخورم
من امروز دکتر برام یه قرص جدیدی نوشت میگه عالیه هیچ عوارضی نداره و باردار نمیشی
اگه خدا بخوابد هیچ کدومش کار ساز نیست 😂🤪 عروس همسایمون با ایودی باردار شده بود
قرص ال دی خیلی مطمئنه من و خواهرام استفاده میکنیم. ولی خوب عوارض زیاد داره چاقی و عصبی شدن
هم قرص هم ایودی ممکنه نسازن
اول قرصو امتحان کن اگه نساخت برو سراغ ایودی
ولی باید سرساااعت بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.