۵ پاسخ

من قرص میخورم

من امروز دکتر برام یه قرص جدیدی نوشت میگه عالیه هیچ عوارضی نداره و باردار نمیشی

اگه خدا بخوابد هیچ کدومش کار ساز نیست 😂🤪 عروس همسایمون با ایودی باردار شده بود

قرص ال دی خیلی مطمئنه من و خواهرام استفاده میکنیم. ولی خوب عوارض زیاد داره چاقی و عصبی شدن

هم قرص هم ایودی ممکنه نسازن
اول قرصو امتحان کن اگه نساخت برو سراغ ایودی
ولی باید سرساااعت بخوری

سوال های مرتبط