نی نی
پستونک
تاپیکم لطفا

تصویر
۵ پاسخ

نگران نباش گلم، بمب اتم نمیزنه خیالت راحت، ایران بلایی سرش آورده که عین سگ ترسیده

93میلیون نفر.

عزیزم بمب اتم بزنه کشورهای دیگه هم علیه آمریکا و اسرائیل بلند میشن از بمب اتم خوشون برای استفاده میکنن چون میگن بعد ایران مارو میزنه و اونی که بمب نداشته تصمیم به ساختش میگیره. توکلت به الله باشه

نمیدونم چرا من بی حس شدم

منم خیلی میترسم

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۳ سالگی
مامان سهیل مامان سهیل ۳ سالگی