خدا قوت من با یکی کم اوردم چه برسه به تو
خدا خواسته یا خودت خواستی دیگه به دنیا امده
ولی من همیشه میگم ادم باید همه شرایط رو بسنجه هم خودش هم محیط و زندگیش و هم هم اخلاق و رفتار شوهرش بعد بچه دار بشه چه یکی چه چندنا
چون واقعا پرسه بچه داری تو این دوره ای که ما هستیم خیلی سخته خیلی زیاد
امیدوارم بچه ات خوب بشه زودتر و زندگی بر وفق مرادت بشه و دلت اروم 💓
عزیزم از خستگی زیاده،وقتی بهش فکر میکنی مشکلتم بیشتر میشه بشین قشنگ کامل ناراحتی بکن گریه بکن خودتو خالی کن بعد قوی دستتو بزار رو زانوهات بلند شو ادامه بده این کم اوردن واسه همه مامانا هست حالا شما که دوتا بچه دارید بیشتره،اسهالشم یا ویروسه که باید خارج بشه از بدنش یا برای ختنه چرک خشک کن دادی بهش حساس بوده
خدا قوت بهت، حق داری. اشکال نداره بچه همینه یا مریض میشه یا تب داره یا اسهال میشه یا آب دماغش آویزونه و .... شاید دندون داره درمیاره که اسهالش خوب نمیشه. اگر دکتر بردی خب اون تشخیص میده چیه. بهش برنج و ماست بده، سیب زمینی پخته با ی ذره نمک بده، موز بده بذار شکمش ببنده. از طرف منم یکی بزن تو دهن شوهرت تا دیگه حرف مفت نزنه! اگه خونه داری بچه داری راحت بود نمیذاشتن ما زن ها انجام بدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.