۴ پاسخ

نرماله عزیزم
وقتی قرص میخوری دیگه کنترل میشه میاد به محدوده ی نرمال

ماشاللله همه جیز خوب و اندازه و سالم

همه چیز نرمال و به اندازه هست

اینم بقیش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رستا 😍 مامان رستا 😍 ۳ سالگی
مامان مامان گل پسرام مامان مامان گل پسرام ۳ سالگی