انتظاردعوت و شام و ناهار از کسی نداشته باشید ،، شاید انقدر دعوت کردن یه جورایی توقعتون بالا رفته
برای احترام برید سری بزنید برا تبربک عید ،، شماهم خودتون دعوتشون نکنید اوناهم بیان سری بزنن عیددیدنی
عیددیدنی معمولا به دعوت نیست، شما وظیفتونه چون بزرگترن برید دیدنشون، تماس بگیرید بگبد هستید نیم ساعت بیایم عیددیدنی یا نه.
شما که از شرایطشون مطلع نیستید.
مادرتونم به خودشون مربوطه چه واکنشی نشون بده.
مادرتون زبون دازه خودش حرف بزنه شما کاسه داغ تر از اش نشید اگه میونتون گرمه زنگ بزن جویاشو بگو نگران شدم اخه هرسال ب این روال بوده اگر شرایطتون نمیخونه مشکل نداره امسال ما شروع میکنیم
خوب چرا فقط واسه دیدنی نمیرین مگه حتما باید شام و ناهار جایی رفت
ول کن فقط برای تبریک عید برید برگردید دعوت نکرد شما هم دعوت نکن
شما وظیفه داری ب عنوان ی خاهر کوچیک تر بری عید دیدنی درضمن مگ همش باید ناهار شام دعوت کنن شاید از بس این کار رو کردن براتون عادت و توقع شده عید دیدنی نیم ساعت ن ناهار شام اونم تو این شرایط و گرونی یکم توقعتون رو بیارید پایین تر برخورد مادرتون هم ب خودش مربوطه شما دخالت نکنید
منتظر دعوت نباشید یه روز تماس بگیرید اگه بودن یه برید عید دیدنی و برگردید
ن الان شرایط جوری نیس ک از کسی توقع دعوت داشته باشم
نه نمیرم صد سال
بنظرم کلا که بزرگیکوچیکی نکنیم ولی تو این ایام ک معلوم نیست تا کی زنده ایم بیشتر فاکتور بگیر این مساله رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.